Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi – Jan Brychta
Jan Brychta
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi
Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Anotácia:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15219
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedúci: Hana Karásková
- Oponent: Zdeňka Škarková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15219
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer -
Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků
Lenka CHOCHOLÁČOVÁ -
Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s.
Martin Lutovský -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Analýza distribučních cest ve Škoda Muzeu
Lucie Holíková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova