Individuální preference při učení žáků standardních a alternativních daltonských škol – Bc. Lenka Dvořáková
Bc. Lenka Dvořáková
Master's thesis
Individuální preference při učení žáků standardních a alternativních daltonských škol
Individual preferences in pupil learning standard and alternative Dalton schools
Anotácia:
Učební styly jsou v poslední době velmi diskutovaným tématem a mohou mít určité dopady na výuku žáků. Proto je důležité lépe jim porozumět. Cílem této práce je zjistit zda existují nějaké odlišnosti ve stylech učení žáků druhého stupně navštěvujících běžnou základní školu nebo základní školu s alternativní výukou (v našem případě Daltonským plánem). Ke sběru dat byl použit dotazník LSI manželů Dunnových …viacAbstract:
Learning styles are much discussed topic lately and it has consequences to the educational practise. That is why it is so important to understand them better. The purpose of this study is to investigate whether there is any differences in learning styles of pupils attending standard upper primary school or upper primary school with alternative system of education (in our case Dalton plan). We have …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r4b60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Zdeněk Stránský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Specifika stylu učení u žáků středních škol navštěvujících třídy se sportovním zaměřením v Olomouckém kraji
Aneta FILÍPKOVÁ -
Specifika stylu učení u studentů navštěvující sportovní gymnázium a gymnázium bez sportovní profilace v Ostravě
Nikol ZEZULÁKOVÁ -
Vztah deprese a preference učebního stylu
Václav Mucha -
Translators' Approach to the Text with Regard to Field Dependence and Independence Cognitive Styles
Kamila Zásmětová -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Accommodating learning styles in EFL coursebooks for YL
Květa Šímová