Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA

Master's thesis

Efektivnost virového marketingu v IT firmách

The effectiveness of viral marketing in IT companies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem efektivity virálního marketingu na současném trhu. První část práce je věnována marketingu z obecného pohledu. Jsou zde srovnány informace týkajícím marketingového mixu, zákaznického mixu, komunikačního modelu atd. Zbylé části se zabývají pouze virálním marketingem. Nejprve popisuju pozici virálního marketing v oblasti nových marketingových trendů. Upozorňuji …more
Abstract:
This diploma thesis is talking about the effectiveness of Viral marketing on the current market. In the first part of my diploma thesis you will find the information about marketing in general. It means mainly the information about Marketing Mix, Customer Mix, communication etc. The body of my diploma thesis is focusing on viral marketing itself. I have described the position of Viral marketing in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance