Efektivnost virového marketingu v IT firmách – Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA
Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA
Master's thesis
Efektivnost virového marketingu v IT firmách
The effectiveness of viral marketing in IT companies
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem efektivity virálního marketingu na současném trhu. První část práce je věnována marketingu z obecného pohledu. Jsou zde srovnány informace týkajícím marketingového mixu, zákaznického mixu, komunikačního modelu atd. Zbylé části se zabývají pouze virálním marketingem. Nejprve popisuju pozici virálního marketing v oblasti nových marketingových trendů. Upozorňuji …viacAbstract:
This diploma thesis is talking about the effectiveness of Viral marketing on the current market. In the first part of my diploma thesis you will find the information about marketing in general. It means mainly the information about Marketing Mix, Customer Mix, communication etc. The body of my diploma thesis is focusing on viral marketing itself. I have described the position of Viral marketing in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lomu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Vztahový marketing
Hana Škrlantová -
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová