Efektivnost virového marketingu v IT firmách – Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA
Ing. Mgr. Jan Urbík, MBA
Master's thesis
Efektivnost virového marketingu v IT firmách
The effectiveness of viral marketing in IT companies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem efektivity virálního marketingu na současném trhu. První část práce je věnována marketingu z obecného pohledu. Jsou zde srovnány informace týkajícím marketingového mixu, zákaznického mixu, komunikačního modelu atd. Zbylé části se zabývají pouze virálním marketingem. Nejprve popisuju pozici virálního marketing v oblasti nových marketingových trendů. Upozorňuji …moreAbstract:
This diploma thesis is talking about the effectiveness of Viral marketing on the current market. In the first part of my diploma thesis you will find the information about marketing in general. It means mainly the information about Marketing Mix, Customer Mix, communication etc. The body of my diploma thesis is focusing on viral marketing itself. I have described the position of Viral marketing in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lomu7/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Vztahový marketing
Hana Škrlantová -
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová