Tereza Raidová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Českého centra Londýn
Marketing Communication of the Czech Centre London
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace Českého centra Londýn, ve kterém autorka měla možnost vykonat tříměsíční pracovní stáž. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů marketingový a komunikační mix se zaměřením na reálnou prezentaci České republiky v tuzemsku i zahraničí. Praktická část práce je zaměřena na představení Českého centra Londýn a jeho současně využívané …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with evaluation of the marketing communication of the Czech Centre London. The author had an opportunity to stay in this centre and work as an intern for 3 months. The theoretical part clarifies terms like marketing and communication mix with a focus on real presentantion of the Czech Republic at home and abroad. The practical part introduces the Czech Centre London and it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Accessible from:: 24. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Raidová, Tereza. Marketingová komunikace Českého centra Londýn. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová prezentace České republiky v Ruské federaci
Lucie Mikšíková -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Kulturní diplomacie České republiky
Natálie Arpášová -
Bohemian Rhapsody – vývoj mediální prezentace skupiny Queen v České republice
Jakub Tesařík -
Prezentace České republiky v televizním pořadu Toulavá kamera
Michaela Tesařová -
Možnosti prezentace sbírek muzeí umění na sociálních sítích v České republice
Veronika Vacková -
Analýza veřejné diplomacie České republiky - prezentace státu v Japonsku.
Lucie Houbová -
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Markéta Dianová