Bc. Miluše Veškrnová

Diplomová práce

Interní marketing organizace zaměřený na zvýšení motivace zaměstnanců

Inner marketing focused on increasing of motivation of the employees
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vlivu interního marketingu organizace na zvýšení motivace zaměstnanců. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která definuje pojmy interní marketing, motivace a odměňování. Praktická část práce analyzuje současnou situaci motivačního systému a komparuje ji s konkurenčními podniky v daném regionu a marketingovým průzkumem mezi současnými a bývalými zaměstnanci …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the influence of internal marketing on increasing employee motivation. The theoretical part comprises bibliographic research defining the terms of internal marketing, motivation and remuneration. The practical part of the paper analyses the existing state of the incentive program and compares it to the rival companies in the given region as well as to the marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting