Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích – Daniela Hrňová
Daniela Hrňová
Master's thesis
Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích
The Project of Creating a Loyalty Program for Resort Valachy Guests in Velké Karlovice
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k tématu spokojenosti zákazníka a zákaznických věrnostních programů. Součástí analytické části je analýza věrnostních programů u konkurenčních podniků v rámci České …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on creating of loyalty program for Resort Valachy guests in Velké Karlovice. It is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. Theoretical part is devoted to a literal research related to the topic of customer satisfaction and customer loyalty programs. Analytical part deals with analysis of loyalty programs by competitors in the Czech republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRŇOVÁ, Daniela. \textit{Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/v21hhd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrňová, Daniela. Projekt vytvoření věrnostního programu pro hosty Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics - Tourism Economics
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová