Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu – Jakub Třeček
Jakub Třeček
Diplomová práce
Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu
Performance of mobile banking apps and their use in direct marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mobilním bankovnictvím a jeho využitím k plnění potřeb klientů a bank. Jejím cílem je identifikovat významné trendy ovlivňující bankovnictví, specifika a potenciál mobilního bankovnictví. Následně pomocí benchmarkingu ohodnotit výkonnost mobilních bankovnictví dostupných na českém trhu pohledem potřeb klientů a potřeb plnění prodejních cílů bank. Klientské potřeby jsou zjištěny …víceAbstract:
The focus of this thesis is mobile banking and its potential in fulfilling the needs of its customers and banks themselves. Its goal is to identify significant trends forming banking sector, specifics and potential of mobile banking. Consequently, by using benchmarking methods evaluate performance of mobile banking apps on Czech market by combining the interests of end customers and the needs of accomplishing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: David Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo -
Customer experience
Zuzana Koperdáková