Chování firmy v průběhu ekonomických cyklů (na konkrétním příkladu) – Bc. Jiří Svobodný
Bc. Jiří Svobodný
Bachelor's thesis
Chování firmy v průběhu ekonomických cyklů (na konkrétním příkladu)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá situací vybraného subjektu v tržní ekonomice. Ukazuje, jak se tento subjekt chová v rozdílném hospodářském cyklu, na který musí reagovat vnitřními změnami. Teoretická část vysvětluje co je hospodářský cyklus jako takový a k němu popisuje aktuální ekonomickou krizi. Praktická část podává svědectví o ztracené pozici firmy, kterou si budovala po celou dobu existence. Rozhodující …moreAbstract:
The bachory follows a situation of a chosen subject in terms of market economy. It describes how the subject behaves in different business cycles and how it has to respond to them through internal changes. The theoretical part explains what the business cycle is in itself and describes current economic crisis. In the practical part, there is described a lost position of the company which was being …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mgjrn/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Blahová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODNÝ, Jiří. \textit{Chování firmy v průběhu ekonomických cyklů (na konkrétním příkladu)}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/v28x39/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Hrubý domácí produkt jako měřítko blahobytu?
Aleš Stuchlík -
Vliv faktorů globální dynamiky na hrubý domácí produkt Německa
Neriman Tolksdorf -
Hrubý domácí produkt a alternativní ukazatele blahobytu - jejich význam a měřitelnost
Patrik Kroc