Marketingové aktivity týmu Formula Student/ SAE – Cecílie Zastoupilová
Cecílie Zastoupilová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity týmu Formula Student/ SAE
Marketing activities of a Formula Student/SAE team
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací týmu soutěže Formula Student. V teoretické části pojednává o marketingu obecně, funkci marketingové komunikace v marketingovém mixu a blíže rozebírá komunikační mix. Zároveň také představuje metody využité v praktické části pro dotazníkové šetření, situační analýzu a její shrnutí. Praktická část se věnuje již konkrétně aktivitám týmu, analyzuje …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of a Formula Student team. In the theoretical part marketing, the function of marketing communication in the marketing mix and communication mix are presented. It also introduces the methods, used in the practical part of the thesis, for survey, situation analysis and its summary. The practical part analyses the initial situation of the teams …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Dana Matějovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová