Etiketa jako součást firemní kultury a její význam pro vybranou společnost – Valeriia Tiurkina
Valeriia Tiurkina
Bachelor's thesis
Etiketa jako součást firemní kultury a její význam pro vybranou společnost
Etiquette as part of corporate culture and its importance for the selected company
Abstract:
V dané bakalářské práci se zabývám tématem využití etikety v konkrétní společnosti působící v České republice. Během práce jsem zjistila, do jaké míry zaměstnanci vybrané společnosti dodržují zásady etikety, k čemu slouží etiketa, význam etikety při společenském styku a také role využití etikety na obchodních jednáních. Zkoumání těchto otázek je možné najít v teoretické časti, která byla vytvořena …moreAbstract:
In this bachelor's thesis, I observe the application of etiquette rules in a particular Czech company. During my research, I revealed the level of employees’ adherence to the principles of etiquette, determined the importance of etiquette in social interaction and its role in business negotiations, as well as determined the purposes that it serves. The analysis of these questions can be found in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88409
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2023
- Supervisor: Jana Müllerová
- Reader: Jan Mísař
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88409
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Obchodní etiketa v interkulturním srovnání se zaměřením na německé jazykové prostředí
Lenka KARTÝSKOVÁ -
Analýza role etikety v obchodním jednání vybrané společnosti
Petra Brchlová -
Etika a etiketa v hotelovém řetězci Royal Spa
Miroslav Škubna -
Etika a etiketa hotelového priemyslu v medzinárodnom prostredí.
Radka Petričková -
Vliv médií na etiku a etiketu v ČR
Markéta Petrov -
Porozumění v oblasti etikety a společenského chování u žáků s poruchou intelektu na střední škole
Jana KARÁSKOVÁ -
Etiketa odívání v České republice
Markéta Schneiderová -
Obchodní etiketa v interkulturním srovnání se zaměřením na německé jazykové prostředí
Lenka KARTÝSKOVÁ