Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs – Bc. Kateřina Nikodýmová
Bc. Kateřina Nikodýmová
Bachelor's thesis
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Sales promotion tools in the company Smartlabs
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce jsou „Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs“. Práce je rozdělena na dvě částí – teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována pojmům marketing, marketingový mix a komunikační mix, dále jsou charakterizovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Detailně se věnuji nástroji podpora prodeje - jeho postavení mezi ostatními nástroji komunikačního …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is “Sales promotion tools in the company Smartlabs”. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is about marketing, marketing communiacation mix and sales promotion issues, the position of sales promotion among other communicational mix instruments, forms and instruments which sales promotion uses and issues of its campaigns. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bzuhl/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova