Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs – Bc. Kateřina Nikodýmová
Bc. Kateřina Nikodýmová
Bakalářská práce
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Sales promotion tools in the company Smartlabs
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce jsou „Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs“. Práce je rozdělena na dvě částí – teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována pojmům marketing, marketingový mix a komunikační mix, dále jsou charakterizovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Detailně se věnuji nástroji podpora prodeje - jeho postavení mezi ostatními nástroji komunikačního …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is “Sales promotion tools in the company Smartlabs”. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is about marketing, marketing communiacation mix and sales promotion issues, the position of sales promotion among other communicational mix instruments, forms and instruments which sales promotion uses and issues of its campaigns. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bzuhl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova