Lucie MARKOVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální identita malé firmy
Visual identity of small company
Abstract:
V rámci bakalářské práce jsem vytvořila vizuální styl malé firmy. Konkrétně se jedná o firmu Motion Pictures, společnost, která se zabývá tvorbou videa. Vizuální styl obsahuje logo, propagační materiály a obchodní tiskoviny.Abstract:
In my bachelor work I created the visual style of small company. The name of company is Motion Pictures and they are creating videos. Visual style includes a logo, promotional materials and trade press.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akad. mal. František Steker
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Lucie. Vizuální identita malé firmy. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK