Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy – Anežka Kasalická
Anežka Kasalická
Bakalářská práce
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Factors of customer experience with a focus on the point of sale and its application in a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Customer experience a jeho kontextem v Bakalářská práce se zabývá tématem Customer experience a jeho kontextem v marketingovém průmyslu. Je popsán jeho vývoj, oblasti s ním spjaté jako je customer relationship management, způsoby jeho vyhodnocování, loajalita zákazníků, očekávání jako hlavní podstata v hodnocení zážitku zákazníkem a body dotyku. Hodnotí se, zda jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of customer experience and its context in the marketing industry. It describes its development, and relatedtopics such as customer relationship management, methods of evaluation, customer loyalty and their expectations as the main point in evaluating customer experience and points of contact. It is evaluated whether this theoretical information is functional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Martin Charvát
- Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
CX: Customer eXperience
Klára Klimešová -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth
Název
Vložil
Vloženo
Práva