Analýza cenotvorby konkrétního produktu na trhu výrobků – Mgr. Josef Kilián
Mgr. Josef Kilián
Diplomová práce
Analýza cenotvorby konkrétního produktu na trhu výrobků
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku cenové strategie a prodejních cen vybraného produktu ve výrobním podniku BayBau. Teoretická část předkládá soubor poznatků o cenotvorbě získaných prostřednictvím literární rešerše. Druhá část diplomové práce je zaměřena na zmapování aktuálního stavu cenotvorby podniku. Jsou stanoveny cíle cenové strategie, kalkulována predikce poptávky, testována cenová citlivost …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of pricing strategy and sales prices of a selected product in the production company BayBau. The theoretical part presents a set of knowledge about pricing acquired through literary research. The second part of the thesis is focused on mapping the current state of pricing of the company. The goals of the pricing strategy are set, the demand forecast is calculated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/kdbr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Simona Hašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita funkce poptávky konkrétního produktu
Monika Holmanová -
Cenová elasticita poptávky v odvětví hudebních nahrávek
Ondřej Havelka -
Cenová elasticita poptávky a její dopady na tvorbu cen
Miloslav Mašín