The identity of male and female in mass media texts – Bc. Martina KŘÍŽKOVÁ
Bc. Martina KŘÍŽKOVÁ
Diplomová práce
The identity of male and female in mass media texts
The identity of male and female in mass media texts
Abstract:
The study based on the discourse analysis deals with the way identity of males and females is constructed in lifestyle magazines for men and women. It reveals the difference in the approaches to the same topics as well as the differences in addressing the target reader; it deals with the difference in portraying men and women as well as with their naming. The aim of this thesis is to look at these …víceAbstract:
Práce se za pomocí diskursivní analýzy zabývá konstrukcí identity muže a ženy, kterou vytváří lifestylové časopisy. Odhaluje nejenom rozdílnost přístupů ke stejným tématům, ale i odlišnosti v oslovování cílového čtenáře, zabývá se rozlišností v zobrazování mužů a žen stejně tak jako v jejich oslovování. Cílem je podívat se na tuto konstrukci identity z mnoha úhlů pohledu a přinést tak co nejucelenější …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Zveřejnit od: 20. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽKOVÁ, Martina. The identity of male and female in mass media texts. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Komparace lifestylových magazínů pro ženy a pro muže. Obraz a odraz alternativních identit
Kristýna Hojdová -
Mediální diskurs v časopisech pro muže a pro ženy
Martina Musilová -
Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy
Martina Koubová -
Ideál mužského těla ve vnímání čtenářů lifestylových časopisů pro muže
Leona GREGOROVÁ -
Zobrazení vztahu muže a ženy v dílech L. N. Tolstého, A. P. Čechova a V. J. Brjusova (Rodinné štěstí, Dáma s psíčkem, Sestry)
Dominika Krůpová -
Případová studie organizace/í: nastavení firemních politik na podporu kombinace pracovního a soukromého a rodinného života a jejich dopady
Hana Štorkánová -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská -
Vznik manželství mezi občanem ČR a občanem cizí státní příslušnosti na území ČR a možnost udělení státního občanství ČR.
Karel Řehánek