Petra Plačková

Bakalářská práce

Hudební výchova na základních školách jako základ pro další hudební vzdělávání

Music education on elementary schools as a basis for next musical education
Anotace:
Bakalářská práce je celkově členěna do deseti kapitol a pojednává o hudební výchově na prvním stupni základní školy. Hlavní náplní práce je charakteristika všech složek hudební výchovy, které by se měly ve vyučovací hodině realizovat. Mezi tyto činnosti řadíme složku intonační, pěveckou, rytmickou, instrumentální, poslechovou a hudebně pohybovou.Cílem této bakalářské práce je poukázat na náplň práce …více
Abstract:
Bachelor work is generally divided into ten chapters and deals with music education in primary schools. The main scope of work is characteristic of all the components of music educati-on, which should be realized in the lesson. Among these acti-vities we arrange one component of intonation, vocal, rhy-thmic, instrumental, listening and musical movement. The aim of this thesis is to highlight the quality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Majtner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2010 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses v3xado v3xado/2
23. 4. 2010
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.