Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu – Kristýna Kyralová
Kristýna Kyralová
Master's thesis
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Proposal for strategic development of business subject
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navržení rozvojové strategie pro daný podnik. V teoretické části je na základě provedených strategických analýz vnějšího a vnitřního prostředí komplexně popsán proces výběru strategie. K jejímu zpracování jsou využity literární a internetové zdroje, týkající se strategické analýzy, řízení a plánování změn. V praktické části je popsán podnik a jeho oblast působení. Dále …moreAbstract:
This thesis aims to propose a development strategy for the specific enterprise. The process of the strategy selection is comprehensively described in the theoretical part based on the performed strategic analyses of the external and internal environments. The literary and Internet resources relating to the strategic analysis and change management and planning have been used in the bibliographic research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYRALOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/v4dp5r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Corporate financial strategy execution: Proposal of harmonized profitability steering across VW Group
Ondřej Svatoš -
Podnikatelský záměr založení e-shopu na přírodní dámskou kosmetiku Nature Queen
Thanh Long PHAM -
Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny
Miroslava Staňková -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Návrh podnikové strategie pro nový podnikatelský subjekt
Nikolas Blaha -
Návrh strategie péče o zákazníka na trhu s exkluzivní kosmetikou
Simona Tošenovská -
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Eva RÖHRICHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights