Teorie mysli v předškolním věku: role mateřské školy – Mgr. Kristýna Marsová
Mgr. Kristýna Marsová
Bachelor's thesis
Teorie mysli v předškolním věku: role mateřské školy
The theory of mind in pre-school age: The role of the kindergarten
Anotácia:
Tato práce se zabývá vztahem mezi inovativností navštěvované mateřské školy a úrovní teorie mysli. Vzorek tvořilo 41 šestiletých dětí, které navštěvovaly mateřskou školu klasifikovanou jako konzervativní (25) a jako inovativní (16). Děti byly testovány dvěma zahraničními metodami testujícími různé oblasti teorie mysli a 4 subtesty z Wechslerovy inteligenční škály pro děti. K ověření hypotéz byly použity …viacAbstract:
This elaboration deals with the relationship between innovativeness of attended kindergarten and level of theory of mind in preschool children. The sample consisted of 41 six year old children who attended kindergarten classified as conservative (25) and as innovative (16). The children were tested by two foreign methods which explored various areas of theory of mind and by 4 subtests of the Wechsler …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wdzif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Wirtz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní metody ve vzdělávání předškolních dětí
Lucie FROLÍKOVÁ -
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Vliv bilingvismu na vývoj teorie mysli
Veronika Hanáčková -
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Nataša Stavjaňová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku
Jitka Čechová -
Vznik Já a Teorie mysli jako předpoklad mezilidské komunikace
Markéta LIPPEROVÁ -
Modulární teorie mysli
Anna Folprechtová