Bc. Michaela Baumanová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of marketing communication for child audience
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat jedním z novějších prostředků marketingové komunikace, kterým je on-line reklama. Úkolem mé bakalářské práce byla snaha, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického výzkumu, získat odpovědi na otázky, do jaké míry vnímají on-line reklamu dospívající lidé ve věku 16-17 let, a jakým způsobem na ní reagují. Na základě získaných teoretických znalostí …více
Abstract:
In my Bachelor's thesis, I decided to deal with one of the newer means of marketing communication; the online advertising. The task of my Bachelor thesis was the effort to get answers to questions about how deeply teenagers, aged 16 to 17 years I focused on, perceive online advertising, and the way they respond to it. On the basis of the theoretical knowledge I have obtained, I used the experiment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní