Bc. Michaela Baumanová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of marketing communication for child audience
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat jedním z novějších prostředků marketingové komunikace, kterým je on-line reklama. Úkolem mé bakalářské práce byla snaha, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického výzkumu, získat odpovědi na otázky, do jaké míry vnímají on-line reklamu dospívající lidé ve věku 16-17 let, a jakým způsobem na ní reagují. Na základě získaných teoretických znalostí …more
Abstract:
In my Bachelor's thesis, I decided to deal with one of the newer means of marketing communication; the online advertising. The task of my Bachelor thesis was the effort to get answers to questions about how deeply teenagers, aged 16 to 17 years I focused on, perceive online advertising, and the way they respond to it. On the basis of the theoretical knowledge I have obtained, I used the experiment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní