Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Bc. Michaela Baumanová
Bc. Michaela Baumanová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of marketing communication for child audience
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat jedním z novějších prostředků marketingové komunikace, kterým je on-line reklama. Úkolem mé bakalářské práce byla snaha, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického výzkumu, získat odpovědi na otázky, do jaké míry vnímají on-line reklamu dospívající lidé ve věku 16-17 let, a jakým způsobem na ní reagují. Na základě získaných teoretických znalostí …víceAbstract:
In my Bachelor's thesis, I decided to deal with one of the newer means of marketing communication; the online advertising. The task of my Bachelor thesis was the effort to get answers to questions about how deeply teenagers, aged 16 to 17 years I focused on, perceive online advertising, and the way they respond to it. On the basis of the theoretical knowledge I have obtained, I used the experiment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/llsxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace on-line shopu NA-KD.com
Kateřina Ševčíková -
Analýza on-line trhu s knihami z druhej ruky, marketingových nástrojov jednotlivých subjektov a pohľad verejnosti na tento trh
Lucia Lietavová -
On-line marketing energetických společností
Daniela Zemanová -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš