Eliska Brabencova

Master's thesis

Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products

Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Anotácia:
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit …viac
Abstract:
Main goal of this Master's thesis was to evaluate how price reductions influence consumers' likelihood to purchase FMCG products in connection to brand loyalty. Czech customers are characterized by high sensitivity to sales promotions. This thesis is focused on analysis of price discounts of shampoos in the Czech Republic. Leaflets of main retailers selling drugstore products were researched in order …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48059