Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products – Eliska Brabencova
Eliska Brabencova
Master's thesis
Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Anotácia:
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit …viacAbstract:
Main goal of this Master's thesis was to evaluate how price reductions influence consumers' likelihood to purchase FMCG products in connection to brand loyalty. Czech customers are characterized by high sensitivity to sales promotions. This thesis is focused on analysis of price discounts of shampoos in the Czech Republic. Leaflets of main retailers selling drugstore products were researched in order …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková -
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
David Frýdl -
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Iveta Chládková -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Jiří Smejkal -
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
Anna Solničková -
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
Radim Boháč