Radim Boháč

Bakalářská práce

Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží

Marketing strategy of the fast moving consumables
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je navrhnutí marketingové strategie pro prodejnu rychloobrátkového zboží se zaměřením na segment vína a delikates. Tento koncept by měl být aplikovatelný i na prodejny, které vyloženě nejsou specializované pouze na tento segment, ale jejich nabídka tyto výrobky obsahuje. Dále se bude práce zabývat nákupním chováním zákazníka včetně rozhodovacích procesů. Případová studie …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on basic marketing strategy of the small shop with fast moving consumables, especially wines. The whole concept of the strategy could be also aplicated on other shops with the same segment of products with or without specialization in wines. Thesis then focuses to describe consumer behaviour and decision-making processes. The bachelor thesis is divided into two parts: the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Michaela Ševčíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83007