Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products – Eliska Brabencova
Eliska Brabencova
Master's thesis
Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Abstract:
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit …moreAbstract:
Main goal of this Master's thesis was to evaluate how price reductions influence consumers' likelihood to purchase FMCG products in connection to brand loyalty. Czech customers are characterized by high sensitivity to sales promotions. This thesis is focused on analysis of price discounts of shampoos in the Czech Republic. Leaflets of main retailers selling drugstore products were researched in order …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48059
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková -
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
David Frýdl -
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Iveta Chládková -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Jiří Smejkal -
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
Anna Solničková -
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
Radim Boháč