Marketingová komunikace značky – Bc. Michaela Grancová
Bc. Michaela Grancová
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky
Marketing Communication of the Brand
Abstract:
The subject of Diploma thesis is marketing communication of the wedding salon Princess, that focuses on the sale and lending of the bridal and evening dresses. The main objective is to design a new marketing communication and to estabilish the budget for its implementation. This object is achieved through an evaluation of the existing marketing communication, questionnaire survey, that is dealing with …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je marketingová komunikácia svadobného salónu Princess, ktorý sa zameriava na predaj a vypožičiavanie svadobných a spoločenských šiat. Hlavným cieľom je návrh novej marketingovej komunikácie a zostavenie rozpočtu na jej implementáciu. Tento cieľ je dosiahnutý prostredníctvom zhodnotenia doterajšej marketingovej komunikácie, dotazníkového šetrenia zaoberajúceho sa spokojnosťou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dprsy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam