Bc. Jan Markup

Diplomová práce

Analýza marketingového řízení společnosti Korona s. r. o.

Marketing control analysis in Korona ltd.
Anotace:
V práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.
Abstract:
In this thesis there are defined and described elementary theoretical ideas about marketing business with the emphasis on marketing mix. Following the evaluation of each item of marketing mix, BCG matrix, marketing research and SWOT analysis there are suggested changes helping to intensify the position on market and to gain certain competitive advantage.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Markup, Jan. Analýza marketingového řízení společnosti Korona s. r. o.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru