Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s. – Markéta Březíková
Markéta Březíková
Bakalářská práce
Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
The Analysis of Loyalty Programme of Multicinema Golden Apple Cinema, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část. Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán …víceAbstract:
Bachelor thesis will be dedicated to analysis of loyalty programme of multicinema Golden Apple Cinema. It will contain two parts, practical and theoretical. In theoretical part will be carried out literary research of all sources, which are connected to this topic. This topic will be way out for practical part. Practical part will focus on analysis of loyalty programme, which will be compared with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zveřejnit od: 22. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Březíková, Markéta. Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová