Bc. Martin Kostlán

Bakalářská práce

Negativní dopady marketingu pohledem marketérů

The negative effects of marketing marketers looking
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit negativní dopady marketingu ve vybrané společnosti. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z nezamýšlených důsledků, nekalých praktik a etického chování v marketingu. V praktické části práce byly na základě empirického šetření negativní dopady interpretovány a pro jejich eliminaci bylo navrženo několik řešení.
Abstract:
The aim of this work was to investigate the negative effects of marketing in selected companies. In the first part of the work are introduced the theoretical knowledge of the unintended consequences of unfair practices and ethical behavior in marketing. In the practical part of the work has been based on an empirical survey of negative and interpreted for their elimination was proposed several solutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace