Negativní dopady marketingu pohledem marketérů – Bc. Martin Kostlán
Bc. Martin Kostlán
Bakalářská práce
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
The negative effects of marketing marketers looking
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit negativní dopady marketingu ve vybrané společnosti. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z nezamýšlených důsledků, nekalých praktik a etického chování v marketingu. V praktické části práce byly na základě empirického šetření negativní dopady interpretovány a pro jejich eliminaci bylo navrženo několik řešení.Abstract:
The aim of this work was to investigate the negative effects of marketing in selected companies. In the first part of the work are introduced the theoretical knowledge of the unintended consequences of unfair practices and ethical behavior in marketing. In the practical part of the work has been based on an empirical survey of negative and interpreted for their elimination was proposed several solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yfs6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing
Petra Dosbabová -
Event marketing
Andrea KLIMENTOVÁ -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Unintended consequences of social norms: The case of conspicuous consumption in China
Pavel Nicolas Samčenko -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
The Negative Impact of the Horse on the Life of Great Plains Indians
Kateřina Vanclová -
Negativní dopady práce v pomáhajících profesích
Veronika Čechová -
Informační etika a její dopady
Petr Jedlička