Negativní dopady marketingu pohledem marketérů – Bc. Martin Kostlán
Bc. Martin Kostlán
Bachelor's thesis
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
The negative effects of marketing marketers looking
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit negativní dopady marketingu ve vybrané společnosti. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z nezamýšlených důsledků, nekalých praktik a etického chování v marketingu. V praktické části práce byly na základě empirického šetření negativní dopady interpretovány a pro jejich eliminaci bylo navrženo několik řešení.Abstract:
The aim of this work was to investigate the negative effects of marketing in selected companies. In the first part of the work are introduced the theoretical knowledge of the unintended consequences of unfair practices and ethical behavior in marketing. In the practical part of the work has been based on an empirical survey of negative and interpreted for their elimination was proposed several solutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yfs6c/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Green marketing
Petra Dosbabová -
Event marketing
Andrea KLIMENTOVÁ -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Unintended consequences of social norms: The case of conspicuous consumption in China
Pavel Nicolas Samčenko -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
The Negative Impact of the Horse on the Life of Great Plains Indians
Kateřina Vanclová -
Negativní dopady práce v pomáhajících profesích
Veronika Čechová -
Informační etika a její dopady
Petr Jedlička