Využití pohádky jako prostředku osobního rozvoje a socializace u žáků se SVP – Adéla ŠPIČKOVÁ
Adéla ŠPIČKOVÁ
Bakalářská práce
Využití pohádky jako prostředku osobního rozvoje a socializace u žáků se SVP
The use of fairy tales as a mean of a personal development and socialisation for pupils with SEN
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zaměřit se na vliv pohádky jako prostředku osobního rozvoje a socializace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretickou část jsem rozdělila do tří kapitol, v nichž vymezuji pohádku jako literární žánr, dále charakterizuji proces socializaci a vymezuji specifika žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. V praktické části prostřednictvím metody pozorování …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to focus on the influence of fairy tales as a means of personal development and socialisation for pupils with special educational needs. I divided the theoretical part into three chapters in which I define the fairy tale as a literary genre, further characterise the socialisation process and define the specifics of pupils with special educational needs. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Pryč Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPIČKOVÁ, Adéla. Využití pohádky jako prostředku osobního rozvoje a socializace u žáků se SVP. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva