Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky – Klára Portešová
Klára Portešová
Bachelor's thesis
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
Analysis of the Company's Mass Media Communication on the Cosmetics Market
Abstract:
Tématem bakalářské práce je masmediální komunikace vybrané firmy. Jejím cílem je zjistit informace a analyzovat formy marketingové komunikace firmy Notino, zjistit, jak firma komunikuje se svými zákazníky prostřednictvím masových médií a sociálních sítí. Teoretická část představuje marketingovou komunikaci, formy komunikačního mixu a masová média. Praktická část se zaměřuje na výzkum masmediální komunikace …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is mass media communication of the selected company. Its goal is to find out information and analyze the forms of marketing communication of the Notino company, to find out how the company communicates with its customers through mass media and social networks. The theoretical part presents marketing communication, forms of communication mix and mass media. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/151541
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Hana Srpová
- Reader: Dagmar Koniariková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingová komunikace společnosti Notino
Natálie Lanová -
Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
Lucie Podolová -
Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Dominika Žáková