Internet Marketing in International Tourism – Hanna Kananovich
Hanna Kananovich
Diplomová práce
Internet Marketing in International Tourism
Internetový marketing v cestovním ruchu
Anotace:
V diplomové práci autorka se zaměřuje na analizu nástrojů Internetového marketingu realizovaných v oblasti cestovního ruchu. Data pro analýzu byly shromážděny v letech 2013-2015. Na základě poznatků nasbíraných v průběhu pracovního poměru v rámci společnosti Aqua Vita travel s.r.o. a informace z odborné literatury, autorka provádí analýzu současných nástrojů Internetového marketingu cestovní agentury …víceAbstract:
The Masters thesis focuses on Internet activities implemented in the sphere of international tourism. The data for analysis was collected by the author during the years 2013-2015. Based on insights discovered during employment with Aqua Vita travel agency and information from specialized literature, the author conducts analysis of the current Internet marketing tools implemented by the company. Based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Andrej Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská