Význam Prague Card pro cestovní ruch Prahy – Petra Gaierová
Petra Gaierová
Bachelor's thesis
Význam Prague Card pro cestovní ruch Prahy
The importance of Prague Card for tourism in Prague
Anotácia:
Cílem práce je zhodnocení nabídky turistické karty Prague Card a její přínos pro destinaci, poskytovatele slev a návštěvníky destinace. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola definuje cestovní ruch a destinaci cestovního ruchu. Druhá kapitola je věnována analýze cestovního ruchu v Praze a následující kapitola se zabývá využitím turistické karty jako nástroje marketingu destinace. Čtvrtá …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the offer of Prague Card and its benefits for the destination, providers of services and visitors. The thesis is divided into five chapters. The first chapter defines tourism and tourism destination. The second chapter is devoted to the analysis of tourism in Prague and the following chapter describes the use of tourist cards as a destination marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Jarmila Netková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová