Lenka MUCHOVÁ

Bachelor's thesis

Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky

Using customer relationship management to build a brand
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh postupu zefektivnění řízení vztahu se zákazníky, které povedou k upevnění pozice společnosti. Cíle bude dosaženo na základě zhodnocení stávajícího řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím dotazníkového šetření se stávající klientelou společnosti a také šetřením uskutečněným se zaměstnanci firmy. Nedílnou součástí práce bude zmapování konkurenčního prostředí společnosti …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a procedure for increasing the efficiency of customer relationship management, which leads to the consolidation of company's position. The goal will be achieved with the use of evaluation of the current management of the relationship with the customer through a questionnaire of survey with the existing clientele of the company and also survey carried out …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MUCHOVÁ, Lenka. Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická