Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití – Bc. Barbora AUGUSTOVÁ
Bc. Barbora AUGUSTOVÁ
Diplomová práce
Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití
Website creation for the Men´s Health Magazine and their marketing utilization
Anotace:
Webové stránky mohou být marketingovým nástrojem, ale také nemusí, záleží na různých faktorech. Jedním z nich je určitá uvědomělost zadavatele, který by měl pochopit, že éra jakési elektronické vizitky již dávno minula. Dalším je schopnost webdesignera či programátora, který by měl uživatelskou přívětivost považovat za první a nejdůležitější ze svých přikázání. Internet je unikátní médium, které má …víceAbstract:
A web site is potentially effective marketing tool. Whether it is fully utilized depands on many factors. Client should be aware of the fact that a web site is no longer just an electronic business card. And web designer or programmer should always follow the most important rule - user friendly interface. Internet is unique media that has many advantages - interactivity, global reach, price accessability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTOVÁ, Barbora. \textit{Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/v6e7tz/.
Jak správně citovat práci
AUGUSTOVÁ, Barbora. Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové mutace www stránek jako nástroj on-line marketingu podnikatelských subjektů
Marcela Kašparcová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
On-line marketing firmy SoftGate, s.r.o.
Jan Horák -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková