Bc. Barbora AUGUSTOVÁ

Diplomová práce

Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití

Website creation for the Men´s Health Magazine and their marketing utilization
Anotace:
Webové stránky mohou být marketingovým nástrojem, ale také nemusí, záleží na různých faktorech. Jedním z nich je určitá uvědomělost zadavatele, který by měl pochopit, že éra jakési elektronické vizitky již dávno minula. Dalším je schopnost webdesignera či programátora, který by měl uživatelskou přívětivost považovat za první a nejdůležitější ze svých přikázání. Internet je unikátní médium, které má …více
Abstract:
A web site is potentially effective marketing tool. Whether it is fully utilized depands on many factors. Client should be aware of the fact that a web site is no longer just an electronic business card. And web designer or programmer should always follow the most important rule - user friendly interface. Internet is unique media that has many advantages - interactivity, global reach, price accessability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 462

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AUGUSTOVÁ, Barbora. Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace