Bc. Tereza PROCHÁZKOVÁ

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik

Design of a communication campaign to recruit employees to the company
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl vytvořit projektový návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro plzeňský závod podniku JTEKT Czech Republic s.r.o. pomocí metody 5M. Teoretická část se zabývá oblastí personálního marketingu spolu s vymezením personálního marketingového mixu a HR komunikační kampaně. Pozornost je zaměřena i na aktuální trh práce a jeho možné predikce. V praktické části jsou představeny …viac
Abstract:
The diploma thesis aims to create a project proposal for a communication campaign to recruit employees for for the Pilsen plant of JTEKT Czech Republic s.r.o. using the 5M method. The theoretical part deals with the area of HR marketing along with the definition of the HR marketing mix and HR communication campaign. Attention is also focused on the current labor market and its possible predictions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROCHÁZKOVÁ, Tereza. Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Business Administration and Management / Podniková ekonomika a management