Nikola KAMPOVÁ

Master's thesis

Anglický jazyk v matematice na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabule

English language in mathematics in primary school teaching with use of active board
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací anglického jazyka v hodinách matematiky prostřednictvím metodologie CLIL. V teoretické části se zaměřujeme na charakteristiku a formy CLILu a jeho zavedení do výuky, kompetence učitele vyučujícího prostřednictvím této metodologie, plánování CLIL výuky, na výhody, ale i nevýhody při zavádění do výuky a na metodologii CLIL v České republice. Následující kapitoly …more
Abstract:
This thesis deals with implementation English language to mathematics through CLIL methodology. In theoretical part we focus on characteristics and forms of CLIL and its implementation into teaching, competencies of teacher who is teaching through CLIL, lesson planning, advantages and disadvantages of implementation into teaching and CLIL methodology in Czech context. The following chapters deal with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Círus

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAMPOVÁ, Nikola. Anglický jazyk v matematice na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabule. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta