Anglický jazyk v matematice na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabule – Nikola KAMPOVÁ
Nikola KAMPOVÁ
Master's thesis
Anglický jazyk v matematice na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabule
English language in mathematics in primary school teaching with use of active board
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá implementací anglického jazyka v hodinách matematiky prostřednictvím metodologie CLIL. V teoretické části se zaměřujeme na charakteristiku a formy CLILu a jeho zavedení do výuky, kompetence učitele vyučujícího prostřednictvím této metodologie, plánování CLIL výuky, na výhody, ale i nevýhody při zavádění do výuky a na metodologii CLIL v České republice. Následující kapitoly …moreAbstract:
This thesis deals with implementation English language to mathematics through CLIL methodology. In theoretical part we focus on characteristics and forms of CLIL and its implementation into teaching, competencies of teacher who is teaching through CLIL, lesson planning, advantages and disadvantages of implementation into teaching and CLIL methodology in Czech context. The following chapters deal with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lukáš Círus
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMPOVÁ, Nikola. \textit{Anglický jazyk v matematice na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabule}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/v6prty/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAMPOVÁ, Nikola. Anglický jazyk v matematice na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabule. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - English Language
Theses on a related topic
-
Aplikační matematické slovní úlohy z cukrářské praxe
Pavla MASAŘÍKOVÁ -
Žáci se sluchovým postižením a matematické slovní úlohy
David PIETRAS -
Matematické slovní úlohy jako prostředek rozvíjení finanční gramotnosti u žáků 1. stupně základní školy
Jan Gago -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Analýza žákovských řešení matematických úloh - slovní úlohy se zlomky
Hana VALKOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh - slovní úlohy se zlomky
Hana VALKOVÁ -
Slovní úlohy v matematice v kontextu čtenářské a matematické gramotnosti
Markéta MEDVIĎOVÁ -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá