Lenka Bubeníková

Master's thesis

Vybrané aspekty PR komunikace firem

Selected aspects of PR communication of companies
Anotácia:
Cílem této práce je identifikovat možnosti a způsoby využití blogů pro marketingové účely, poskytnout základní přehled o stavu blogosféry a zhodnotit význam blogu jako nástroje PR. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá nejprve oborem PR, tj. jejich definicí, výhodami a nevýhodami, možnými způsoby členění, strategickým PR procesem, nástroji PR, hodnocením …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to identify opportunities and ways of using blogs for marketing purposes, to give a basic overview of the state of the blogospere in the Czech republic and to evaluate the importance of blogs as a PR tool. The thesis is divided into 2 parts - theoretical a practical. The theoretical part deals with the topic PR, its definition, pros and cons, classification, strategical PR …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedúci: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49972