Mgr. Jitka Novohradská

Diplomová práce

Úroveň rozvoje strategií učení u žáků pátých ročníků na různých typech škol

A development level of teaching strategies of students on fifth degree in various types of schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou osvojování strategií učení, které tvoří předpoklady pro další vzdělávání a sebevzdělávání, u žáků pátých ročníků na tradičních a alternativních základních školách. Obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo rozdíly v získávání těchto strategií u tradiční a alternativní výuky.
Abstract:
The thesis deals with the subject of gaining learning strategies, that are so important for further education and self-improvement. The results of the inquiry made with the fifth grade students of mainstream and alternative schools show the differences in learning strategies´ acquisition between both educational streams.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
  • Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy