Bc. Kamila Kvasničková

Bakalářská práce

Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě - ČSOB, a.s.

Anotace:
Úkolem bakalářské práce je zjistit, jaká je komunikace firmy ČSOB, a.s. se zákazníky. Jak si stojí před veřejností. Jak se prezentuje její reklama, jestli firma podporuje některé nadace. Teoretická část je zaměřená na marketingový mix – reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing.Aplikační část zahrnuje komunikační prostředky firmy, její reklamu a sponzoring. Dále je …více
Abstract:
The task of this work is to ascertain the communication company ČSOB with customers. How does the public. How to present the advertisement, if the company supports some foundation. The theoretical part is focused on the marketing mix - advertising, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. The application part includes communications companies, its advertising and sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marta Bicanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích