Návrh a vytvoření elektronického obchodu – Bc. František Štefl
Bc. František Štefl
Diplomová práce
Návrh a vytvoření elektronického obchodu
Design and implementation of an electronic shop
Anotace:
Diplomová práce se primárně zaměřuje na návrh a vytvoření elektronického obchodu na míru pro firmu VKS Rynárec. Zabývá se též popisem použitých technologií při vytváření el. obchodu a také odůvodněním, proč byly tyto technologie zvoleny. Nadále je zde srovnání s konkurenčními technologiemi a obdobně zaměřenými elektronickými obchody podobného rozsahu. V druhé polovině diplomové práce je popsána analýza …víceAbstract:
This diploma thesis deals with design and implementation of custom e-shop for company VKS Rynárec. It deals with description of used technologies for implementation of e-shop as well and lastly justification why these technologies were chosen. Furthermore, diploma thesis contains comparison of used technologies and competitive technologies and also comparison of e-shops with similar scope and purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. František Smrčka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štefl, František. Návrh a vytvoření elektronického obchodu. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Pavel Němec -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
WWW aplikace s využitím relační databáze pro elektronický obchod s hasičskou výzbrojí
Jan Čáslava -
Elektronický obchod v Nette
Michal Okosy -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář