Návrh krizové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Karolína Urbanová
Bc. Karolína Urbanová
Diplomová práce
Návrh krizové komunikace ve vybraném podniku
Proposal for crisis communications in a selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na krizovou komunikaci společnosti Bageterie Boulevard. Věnuje se vyhodnocením rizik, do kterých se společnost svým předmětem podnikání může dostat. Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh krizové komunikace pro vybranou krizovou situaci, která dle analýz, společnosti hrozí. Vedlejším cílem je představení reálné krizové komunikace společnosti a její vyhodnocení na základě …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the crisis communication of the company Bageterie Boulevard. It deals with the evaluation of risk the company may face given its subject of business. The main aim of this thesis is to create a crisis communication plan for the selected crisis situation, threatening the company, according to the analyses. A secondary aim lies in presenting a real crisis communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pj4j3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh
Adam KNAP