Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic – Volodymyr Gerashchenko
Volodymyr Gerashchenko
Bakalářská práce
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Výběr poskytovatelů telekomunikačních služeb od expatů žijících v České republice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů cizinců Generace Y, žijící v České republice a jejich názorem ke telekomunikačním službám a službám, které jsou nabízeny. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je přehled literatury, který se skládá z témat týkajících se chování spotřebitelů, marketingového mixu a telekomunikačních technologií. Druhá část je praktická část, která …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the consumer behaviour of generation y expats, living in the Czech Republic and their attitude towards the telecommunication service providers and the services which are offered. The thesis is divided into two main parts. The first part of the thesis is the literature review consisting of topics covering consumer behaviour, marketing mix, and telecommunication technologies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GERASHCHENKO, Volodymyr. \textit{Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/v7l9lf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Mezinárodní podnikání v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková