Využití konceptu teritoriálního marketingu jako nástroje pro regionální rozvoj – Sabina Mátlová
Sabina Mátlová
Bakalářská práce
Využití konceptu teritoriálního marketingu jako nástroje pro regionální rozvoj
The concept of territorial marketing as a tool for regional development
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku konceptu teritoriálního marketingu, konkrétně se zabývá marketingem měst. Hlavním cílem je zjištění aktuální pozice tohoto konceptu v rámci menších měst Jihomoravského a Zlínského kraje České republiky. Součástí práce je výzkum realizovaný za pomoci dotazníkového šetření a následně je prostřednictvím SWOT analýzy provedeno zhodnocení a srovnání menší a větší …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis mainly focuses on the territorial marketing concept, precisely city marketing. The main aim is to determine the current position of this concept within smaller cities of the South Moravian Region and Zlinsky Region of the Czech Republic. The research is based on the questionnaires that detect the current situation of chosen cities and their approach towards city marketing. Afterwards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gfovq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Lucie Herbočková
- Oponent: prof. Ing. Jan Sucháček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj a cestovní ruch / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Regional development: A case study on sustainability factors
Lucas-Bénédict PARIS