Iva Vaňásková

Bakalářská práce

Marketingový plán firmy Maso Třebovle s.r.o.

Marketingová strategie

Marketing plan of the company Maso Třebovle s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu firmy Maso – Třebovle s.r.o. Marketingový plán je navrhnut především na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku a marketingového průzkumu provedeného na vzorku zákazníků této firmy. Práce definuje marketing jako takový a tvorbu marketingového plánu. Dále navrhuje konkrétní marketingový plán pro firmu Maso – Třebovle s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB509

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
  • Vedoucí: Vítězslav Hálek
  • Oponent: Tomáš Kala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management