Marketingový plán firmy Maso Třebovle s.r.o. – Iva Vaňásková
Iva Vaňásková
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy Maso Třebovle s.r.o.
Marketingová strategie
Marketing plan of the company Maso Třebovle s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu firmy Maso – Třebovle s.r.o. Marketingový plán je navrhnut především na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku a marketingového průzkumu provedeného na vzorku zákazníků této firmy. Práce definuje marketing jako takový a tvorbu marketingového plánu. Dále navrhuje konkrétní marketingový plán pro firmu Maso – Třebovle s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Vítězslav Hálek
- Oponent: Tomáš Kala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová